maandag 2 september 2013

Een blogje aanmaken

Ik vertrek binnen exact 25 dagen en ik ga er dan voor 4 maanden niet bij zijn op alle klasreünies, familiefeesten, verjaardagsfeestjes, cafébezoekjes, ... van iedereen die ik ken. 

Om jullie te laten zien wat ik zo allemaal zal uitspoken, maak ik nu al een blogje aan. Mezelf kennende is 25 dagen op voorhand niet te veel op voorhand, nu kan ik nog prutsen zonder gevolgen! 

Ik heb een camera bij dus ik hoop hier af en toe eens iets moois op te posten - eerst zien welke cameratalenten ik heb natuurlijk! - en er wat over te vertellen.

Als je me iets wil sturen: doe gerust want ik hoor jullie heel graag voor eind januari al!
En een kaartje mag ook. Ik zit dan wel in een land waar de adressen niet geheel te bepalen zijn zonder lintmeter en kennis van de lokale middenstand MAAR ik ben via de Costa Rican Language Academy te bereiken per post op volgend adres:


COSTA RICAN LANGUAGE ACADEMY
P.O.Box 1966-2050
San Jose
COSTA RICA

Zo, dit was m'n eerste post, nu is het wachten op échte 'avonturen' :) 

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja, als je mij wil bereiken via dat postadres: er zeker ook m'n naam bij zetten. Dat spreekt voor zich maar het lijkt alsof ik de enige bestemmeling ben als je het adres hierboven ziet staan ... :p

    BeantwoordenVerwijderen